Home Creator Creation Review
Everyone has to hit the bottom before they climb back up in their lives. - Kang Gary

13 September 2015

Cinta Beralih Arah

Assalamualaikum,

Peace be upon you all.




Peh peh tajuk, nasib tak kena gelak dengan housemate pasal tajuk ni. Haih,

Ok, maksud cinta beralih arah di sini, adalah,

Here we go.

Dunia kini, cukup sinonim ayat, "Perempuan dengan shopping berpisah tiada". Am I right?

Dan semestinya, aku juga tidak terkecuali. Duduk jauh dari famili ni buatkan aku sedar, yang aku semakin 'gila' shopping online. Sebab terlalu malas dan terlalu padat sangat kelas sehinggakan aku rasa, semester 1 ni hanya buku menjadi peneman hidup aku.

Tapi nasiblah hari Jumaat, Sabtu dan Ahad, Running Man menyelamatkan aku dari dibelenggu buku-buku itu. Heh!

Serius talk lah kan, bulan ni saja bajet aku dah 'lari' sebab 'terpedaya' dengan barang online di internet yang sangat banyak. Rambang mata weh. Boleh gila aku sekejap. Satu pembaziran yang.. yeah, aku tak peduli.

Ape de hal? Roommate aku banyak maggie. Cilok dia punya sudahlah.

Dan aku suka beli barang online di nile.com. Disebabkan harganya yang tersangatlah murah dibandingkan dengan yang lain. Tak dinafikan, kualiti barangnya pun sangat baik.

Tapi,

Semenjak aku diperkenalkan dengan theonemall.com oleh seseorang, aku terus. Wow! Daebak! Awesome! Harganya lagilah murah. Dan inilah kali pertama aku mendengar online shopping itu.

Dan semestinya, aku pasti akan membeli-belah disitu. Tapi bukan sekarang. Agak-agaklah kan, bulan depan ada lagi kot. Tunggu duit Mara. Heh!

So, anyone with me?

4 comments:

  1. huhuhu., cm tu ceritanya.,

    ReplyDelete
  2. Hamboi.... Shopping sakan. Hehe KTC tak pernah lagi shopping online. Tapi biasa dengar orang cakap nile.com best sebab barang murah2 belaka. And yaa, pestime tau pasal theonemall.com :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye, nile.com memang barang dia tersangat murah.. hoho.. tak rugi beli hoho

      Delete

Everyone growing up by making a mistake.