Home Creator Creation Review
Everyone has to hit the bottom before they climb back up in their lives. - Kang Gary

16 September 2015

Makan Pedas

Peace be upon you and hai,

Aku tersangatlah yakin ada dikalangan anda-anda-anda semua suka makan makanan yang pedas gila babeng. Kan?



Ohh tahniahlah. Dan semestinya, aku sendiri tak tahu untuk apa tahniah itu diberikan. Hehee

Aku, memang tak suka pedas. Pedas dengan aku memang tak geng. Tak tahulah kenapa. Memang sejak azali lagi macam tuh.

Aku mesti akan sakit perut yang tersangat-sangat sakit umpama gastrik menyerang saat aku termakan pedas.

Dan andai ada pilihan makanan, aku akan pastikan yang aku akan mengelakkan diri ini dari mencedok makanan yang pedas. Tapi kalau dah tinggal makanan tuh je, aku sanggup makan maggie goreng weh!

Mueheheee..

Perut aku memang tak tersedia tempat untuk makanan pedas barangkali.

Atau mungkin, ianya keturunan? Sebab famili aku memang tak makan pedas.

Adeh.

2 comments:

Everyone growing up by making a mistake.