Home Creator Creation Review
Everyone has to hit the bottom before they climb back up in their lives. - Kang Gary

5 September 2015

Song I Like The Most

Assalamualaikum hai,,

Saat entry ini ditulis, aku tengah menunggu waktu untuk hujan turun.. Mueheee.. Aku tak tahu untuk apa aku menunggu hujan turun, sebab nak tengok bumi dibasahi dengan rahmat Allah mungkin.

Dan..

Bercerita mengenai lagu. Pelbagai genre lagu yang ada dalam dunia ni. Bermacam-macam dan pelbagai.

Mungkin ada yang minat rock, ada yang minat jiwang karat dan ada juga yang minat jazz.. Ohh maaf lah. Aku tak berapa arif mengenai genre lagu ni. Sebab selalunya, aku main bedal aje nyanyi lagu.

Hiks.

Jadi, antara lagu yang aku minat sekali adalah...

Sebenarnya, for most, aku memang minat gegiler dengan Siti Nurhaliza. Seriusly, semua lagu beliau aku hafal dan tahu. Sampaikan, bila dengar radio, muzik permulaan pun aku dah tahu tuh lagu apa. Kalau lagu beliau lahh..

Tapi entah mengapa, kalau bab lagu selain melayu, aku minat lagu ni..




Yeah,, Leaving On A Jet Plane, John Denver. Aku mula minat lagu ini selepas aku membaca sebuah novel karya Faziela yang bertajuk, Si Mangkuk Tingkat. Sebuah novel yang sangat seronok bagi aku. Jalan cerita yang santai dan menarik.

Dan mungkin aku suka novel tu sebab lelaki watak utama merupakan seorang pilot! Yeah,, aku suka pilot. Dan aku mesti akan amaze memana lelaki yang berkelayakan seorang pilot.

Ohkay, bye.

2 comments:

  1. i minat k-pop........kdrama also..and a bit english song!hahahhaa ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. ohh tak minat sangat dengan kpop.. tapi bab kdrama memang celah jari.. mueheee

      Delete

Everyone growing up by making a mistake.