Home Creator Creation Review
Everyone has to hit the bottom before they climb back up in their lives. - Kang Gary

31 October 2015

Hati Manusia

Aku pernah,

Pernah menjaga hati orang melebihi hati sendiri.

Aku jaga elok elok baik baik hati orang walaupun hati sendiri tak terjaga.

Tujuan menjaga hati mereka, sebab tak nak putus ikatan bergelar sahabat.

But at the end, aku sendiri yang sakit. Melihat mereka mereka bahagia. Sedang aku merana.

Rasa sakit tuh, aku sendiri yang tahu.

Sampai aku rasa fed-up selepas tuh nak jaga hati orang dah.

Ada orang pesan pada aku, "hati itu milik kau, buat apa nak suruh orang lain jaga?"

Dan dari situ aku sedar, tak semua orang akan jaga hati kita seperti mana kita menjaga hati dia.

Dan pesan mama aku pulak, "biar orang buat kita, jangan kita buat orang."

Dan sekarang,

..aku bingung.

P/s : entah tetiba rasa nak bermadah pulak pepagi ni. Haih haih



Sent from Samsung Mobile

No comments:

Post a Comment

Everyone growing up by making a mistake.