Home Creator Creation Review
Everyone has to hit the bottom before they climb back up in their lives. - Kang Gary

6 January 2016

Jam Loceng

Assalamualaikum heya.



Jam loceng merupakan satu 'keperluan' masa sekarang ni untuk membangunkan manusia dari daya graviti yang terlalu kuat di katil.
I think so lah. Sebab aku nak bangun subuh pun pakai jam loceng. Kalau tak memang kelaut lah subuh aku. huhuhuuu

Tapi yang menjadi persoalannya sekarang ialah, bunyi jam loceng tuh.

Aku selalu guna lagu yang rancak je. Contoh lagu Bang Bang Bang from Big Bang. Heh, *pengaruh Big Bang dalam rumah aku ni makin kuat* - sebab opening lagu tuh rancak.

Tapi pagi tadi, aku tak faham betul bila ada manusia dalam rumah ni, gunakan lagu Goyang Dumang as their alarm clock.

ceit, sakai gila. Cukup buat aku mencarut pepagi buta.

Dan setelah diperiksa, aku ingatkan datangnya lagu tu dari adik aku. Tapi malang bukan, datangnya dari telefon Mama.

Aduduhhhh, sejak bila Mama letak lagu tu as alarm clock??

Heh.



Sent from Samsung Mobile

1 comment:

  1. ain datang singgah sini ..
    dan follow awak.
    salam perkenalan :)

    ReplyDelete

Everyone growing up by making a mistake.