Home Creator Creation Review
Everyone has to hit the bottom before they climb back up in their lives. - Kang Gary

25 February 2016

Pengaruh

Assalamualaikum annyeong,

Semalam, adik aku yang perempuan tuh, dia ada sent image dekat WhatsApp aku. Tapi dia guna phone adik lelaki aku nak sent image tu.

Mulanya aku terkejut sebab tetiba si Zair tu nak berwhatsapp dengan aku. Yelah, dia selalu kot bluetick aku. Sampai aku fedup kekadang nak whatsApp dengan dia.

Dan masuklah gambar ni dalam WhatsApp aku,


Lol, aku rasa dia pengaruh dengan bendalah Piano Tiles tu kot. Sampai minta izin Ayah nak belajar kelas piano. Hailah adik aku

Tapi yang tak boleh blah, bila Ayah tanya soalan last tu, dan dia terus membluetick kan Ayah sehingga sudahnya.

Okay tu je nak cerita. Bye~

No comments:

Post a Comment

Everyone growing up by making a mistake.