Home Creator Creation Review
Everyone has to hit the bottom before they climb back up in their lives. - Kang Gary

15 August 2016

Stricking

Assalamualaikum annyeong.



Masa hari pertama start kelas untuk sem ni, masa tu kelas yang kedua untuk hari pertama. Kelas Company Account. Lecturer aku lelaki. Jenis yang berjiwa muda dan memang akan gelak ajelah memanjang setiap kali masuk kelas dia, umur dia aku tak tahulah berapa. Tapi tengok dari luaran macam baru masuk 29++ gitulah. Dan sudah berkahwin.

Aku masuk aje kelas dia, dia terus aim aku dengan ayat, "Pahal tudung strick sangat?" depan kelas pulak tu dia tanya.

Well,, aku ni sejenis manusia yang suka pakai something yang warnya terang. Macam hot pink ke, hijau terang ke, yang terang-teranglah senang. Its not because wanna attrack someone attention, tapi sebab aku rasa kalau aku pakai warna yang terang, confident level aku pada tahap yang tinggi maksimum.
Barulah aku yakin dengan diri sendiri, gitu.

Lepastu kan, lepas aje kena tegur pasal ke-strick-an warna tudung aku tu, semenjak dari hari tu, asal ada kelas dia aje mesti aku akan pakai warna gelap-gelap.

Tak nak lah kena tegur lagi. Bikin malu saja.

Tapi itulah, warna gelap ni buat aku rasa tersangat merendah diri pulak. Eheh

K lah, tu je nak cerita. 😎😎

1 comment:


  1. Hi, I came across your blog and I enjoyed reading your amazing stories. Interested to collaborate? Email me at nurul.aini@my.zalora.com I couldn't find your email so I am leaving a comment to u. Hope to hear soon. Thanks! Ps: this is NOT a spam yah haha :)

    ReplyDelete

Everyone growing up by making a mistake.